22 червня 2018 року відбулася зустріч E-learning спільноти в Дніпрі!
Наша команда вирішила на виїздних заходах проводити не 2, а 4 доповіді, тому наших гостей попереду чекало дуже багато інформації.
Зустріч почалася з екскурсії офісом компанії Агротек та огляду сільськогосподарської техніки John Deere.
З першою доповіддю на тему «Запуск і просування Сиситеми дистанційного навчання. Кейс Агротек» виступили Ольга Чорна – керівник напрямку навчання, розвитку і оцінки персоналу, та Ольга Круглова – менеджер з навчання, тренер компанії Агротек.


В травні 2017 року компанія Агротек організувала відділ навчання, розвитку та оцінки персоналу, перед яким поставили завдання побудувати систему навчання з нуля. Одразу було прийнято рішення просуватися у 2-х напрямках: очне навчання і дистанційне одночасно. Оскільки в компанії 5 відділів з продажу з різними напрямками діяльності, тому необхідна була платформа, котра змогла б поєднати всі відділи в одному інформаційному полі та надала можливість проходити навчання одночасно.
Після тривалого ознайомлення з різними системами ДН компанія Агротек зупинила свій вибір на WebTutor. Отже, тепер ми ознайомимось з етапами впровадження СДН, через які пройшла компанія Агротек:
- Створення дизайну порталу. Сам дизайн створював дизайнер, після чого постачальнику СДН передали макет порталу та технічне завдання до нього.
- Встановлення ПЗ на сервер та інтеграція з базами даних.
- Навчання адмініструванню СДН. До речі, дівчата проходили навчання у керівника Coloris Академії та тренера Лілії Снігур.
- Перше знайомство з порталом. Ні, це ще не готовий портал. Це портал, на якому Ви можете протестувати все те, що Ви бажали отримати і прописувати у технічному завданні.
- Наповнення порталу інформацією: створення нових блоків, груп, умов… Наповнення порталу освітніми матеріалами для створення бази знань, блок документів, фільми та книги, які будуть корисними для співробітників.
Також, паралельно йшла робота з просування порталу серед співробітників, адже потрібно було зацікавити колег у навчанні. Для внутрішнього піару застосували:
- За допомогою ІТ-відділу встановили усім заставку при відкритті браузеру, таким чином кожний бачив скільки часу залишилося до презентації порталу
- Встановили інформаційні стенди в холах офісів
- За тиждень до запуску порталу співробітникам провели інструктаж по роботі з порталом
Ось такий шлях пройшов відділ навчання, розвитку та оцінки персоналу до запуску системи дистанційного навчання.
Більш детально з інформацією Ви можете ознайомитись у презентації.
Другим спікером на нашій зустрічі був Денис Бегай – керівник напрямку E-Staff Рекрутер у компанії Соlorisoft та тренер Coloris Академії. Денис презентував доповідь на тему: «Підбір персоналу: корисні можливості E-Staff Рекрутер».


Мабуть не знайдеться рекрутера, котрий хоча б раз не чув про цю программу. А для тих, хто вперше про неї дізнався, повідомимо – E-Staff – це система повного циклу, яка автоматизує рутинні операції такі як: обробка резюме, ведення бази кандидатів, управління вакансіями та ще багато можливостей.
Денис розповів нам про те, як використовувати E-Staff для більш продуктивної роботи:
- Інтеграція з кар’єрними сайтами – більше 7 сайтів по Україні або ж інтеграція з корпоративним сайтом для передачі/отримання інформації
- Масовий підбір персоналу. Дуже корисний модуль для компаній сфери рітейлу, котрий дозволяє провести інтеграцію з ІР-телефонією для запису дзвінків у програму, полегшує занесення кандидатів через заповнення швидкої форми (корисно для колл-центрів, котрі спеціалізуються на підборі персоналу).
- Інтерфейс керівника. Дозволяє керівнику ініціювати створення нової вакансії без втручання в роботу програми, перегляд статусів за своїми вакансіями, перегляд усіх кандидатів, які розглядаються в рамках вакансій.
- Інтеграція з ПЗ WebTutor: можливість публікації вакансії на внутрішньому порталі WebTutor, перегляд внутрішніх вакансій співробітниками / керівниками на порталі, можливість для співробітників створювати резюме для кадрового резерву, рекомендації на внутрішні вакансії, система підписок на внутрішні вакансії.
- Відео-інтерв’ю: створення опитувального листа, відправка завдання кандидатам та отримання відповідей.
Більш детально з можливостями E-Staff Рекрутер Ви можете ознайомитись на сайті http://get-estaff.com.ua та у нашій презентації.
Після виступу Дениса ми перервалися на кава-брейк, в ході якого гості могли обговорити доповіді перших спікерів та трохи відпочити.


Далі свій виступ розпочав Сергій Іванішкін – керівник групи управління дистанційним навчанням і комунікаціями компанії “HOP HEY” (Море Пива). Сергій підготував доповідь на актуальну тему «Досвід створення мотиваційних програм для роздрібної мережі. Плюси і мінуси».
Спікер поділився своїм досвідом створення мотиваційних програм для роздрібної мережі. Перш за все, потрібно чітко поставити мету, яку бажаєте досягти за допомогою мотивації: покращення показників з продажів, надання кращої інформації продавцям. По-друге, потрібно ретельно обдумати концепцію гейміфікації та її візуальний вигляд. По-третє, потрібно знайти людей, котрі допоможуть зробити всі нюанси з технічних питань та допоможуть впровадити гейміфікацію у життя.
Сергій під час доповіді зробив декілька акцентів, які допоможуть Вам:
- Чітко прописувати правила гри
- Проаналізувати всі ризики
- Вибрати найбільш доречну тривалість мотиваційної програми
- Взяти до уваги психотипи гравців
Компанія HOP HEY (Море Пива) провела вже 3 мотиваційні програми, серед яких «Золота лихоманка», «Пірати в Карпати» та програма про крафтове пиво. Вважаємо, що працівникам цієї компанії дуже пощастило, адже по завершенню гейміфікації їх очікують не тільки призи, а ще й розваги.
Тут можна ознайомитись з презентацією Сергія Іванішкіна.
Останнім спікером на зустрічі був Станіслав Загурський – співзасновник компанії Соlorisoft. У своїй доповіді, темою якого була «Чат-боти в сфері HR», Станіслав познайомив нас з поняттям ботів, їх механікою, принципом роботи. Спікер привів декілька прикладів ботів та сфер їх застосовування. Адже для навчання та підбору необхідно використовувати різну механіку роботи чат-бота.


Більш детально з цією темою можна ознайомитись у презентації.
Ми дякуємо всім учасникам заходу за те, що відвідали зустріч E-learning спільноти в Дніпрі, за активну участь і цікаві запитання. Дякуємо компанії Агротек за чудову організацію події, подарунки гостям та спікерам. І звичайно ж, окрема подяка спікерам за неймовірно корисні доповіді.