Технічна підтримка

Турбота про клієнта

У нас працюють генії

Технічна підтримка – це спеціальна послуга, за допомогою якої ви знайдете відповіді на питання і швидко вирішите проблеми, пов’язані з налаштуванням і використанням нашого програмного забезпечення.

Підключивши дану послугу, ви отримуєте доступ до таких можливостей:

Positive technical support

Технічна підтримка Websoft HCM надається на підставі SLA (Угода про рівень сервісу). Наші фахівці швидко консультують і допомагають клієнтам у вирішенні питань і технічних проблем.

Якщо питання стосується ваших власних доробок або не входить в пакет SLA, ви можете скористатися послугою розширеної технічної підтримки.

Є кілька варіантів оперативного вирішення виниклої проблеми:

Відгуки наших клієнтів

“Спасибо большое за быстрое реагирование и помощь в решении нашего вопроса!”

5stars

Александр Бычковский
«Эльдорадо»

“Хочу выразить признательность за вашу своевременную и качественную помощь, а так же за понимание, которое вы оказываете мне в любой ситуации. Огромное спасибо.”

5stars
Марина Денисова
«STV»

“Дякую, дуже задоволена. Питання завжди вирішуються навіть більше ніж в повній мірі!”

5stars
Алёна Бырченко
«PZU»

“Огромное спасибо за помощь! Как и всегда, все быстро и качественно. На любые вопросы Виталий дает развернутые и понятные ответы.”

5stars
Эвгения Суслина
«Biosphere»
“Всегда оперативно получаю ответы на все вопросы. Ответы всегда качественные и понятные для простого пользователя.”
5stars

Анна Матвиец
«Bodo»

“Александр всегда приходит на помощь при первом зове)) Он отличный специалист ( тут должен был быть букет ромашек) Супер, что у Вас работают такие сотрудники.”
5stars

Оксана Белова
«Rozetka»

“Обращалась неоднократно. Получила полную поддержку в решении всех вопросов. Приятно было коммуницировать.”
5stars

Марина Головко
«AST»

“Спасибо за прекрасный сервис, отличные консультации и исчерпывающие ответы на все сложные вопросы.
Виталий, просто гений!”

5stars

Валентина Гринченко
«Kernel»

Залиште заявку

Дякую за звернення!

Залиште Ваші контактні дані, опишіть проблему. Якщо це потрібно, то прикріпіть скріншот, який ілюструє проблему або файл.