Ви можете отримати кошти на картку без письмових заяв та надання документів.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ
У випадку, якщо Ви не можете брати участь у заході, Ви можете передати право участі іншій людині. Якщо Ви бажаєте повернути кошти, сплачені за захід, то Вам потрібно за день до початку надіслати листа на адресу info@coloris.com.ua про повернення коштів. Кошти буде повернено Вам на банківську картку у розмірі 90% від сплаченого внеску. Відповідно до законодавства України повернення коштів за заходи проводиться організатором і у разі скасування заходу. В цьому випадку повертається 100% коштів.

ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ НА БАНКІВСЬКУ КАРТКУ
Клієнт звертається з листом на адресу info@coloris.com.ua із запитом. Якщо замовлення сплачено карткою на сайті, кошти повертаються на неї автоматично.

Для повернення необхідно:
Вказати ПІБ та email, на який була реєстрація та чотири останні цифри банківської картки, з якої було здійснено оплату.

ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ З БЕЗГОТІВНОГО РОЗРАХУНКУ

Кошти на замовлення, оплаченому за безготівковим розрахунком, за рахунком-фактурою, повертаються на розрахунковий рахунок клієнта, з якого було здійснено оплату. Для повернення коштів потрібно надіслати скан-копію листа про повернення коштів з печаткою підприємства та підписом уповноваженої особи.

ПРАВИЛА ЗАРАХУВАННЯ КОШТІВ
Повернення збору за послуги Colorisoft та вартості додаткових послуг (у тому числі вартості доставки) не провадиться.
Повернення коштів провадиться виключно у безготівковій формі на картковий рахунок до 15 днів з моменту ануляції замовлення.
Часткове повернення коштів не провадиться.
За поверненням коштів може звернутися лише покупець, дані якого вказані під час реєстрації.
Повернення здійснюється лише безготівковим перерахуванням на рахунок покупця.