24 листопада 2017 року відбулася друга щорічна всеукраїнська конференція, присвячена дистанційному навчанню – E-learning Ukraine 2017.
Цей захід зібрав 100+ фахівців з 60+ провідних компаній України. Протягом усього робочого дня ми обговорювали найважливіші та найактуальніші теми в корпоративному e-learning.
Першим виступив Антон Савочка – керівник школи проектного менеджменту, консультант-тренер «Юрія-Фарм», сертифікований бізнес-тренер, доктор філософії (PhD). З Антоном ми співпрацюємо вже давно, він – один з найбільш позитивних спікерів E-learning спільноти.
На конференції темою його доповіді була: «Blended learning: ролі і компетенції команди «ЮРІЯ-ФАРМ».
У ході виступу ми розібрали, що означає змішане навчання: змішування традиційних методик і цифрових технологій. Антон розповів про три «сумішы», які вони застосовують у себе в компанії: ситуаційне керівництво, управління змінами і лідерство. Після чого ми перейшли безпосередньо до ролей, таких як: архітектор СДН, експерт, сценарист, дизайнер, адміністратор СДН і фахівець з навчання, а також компетенцій співробітників при створенні курсу. Аудиторія була залучена в дискусію, і на спікера посипалося багато запитань, на які Антон з радістю відповів. Змішуйте на здоров’я 🙂
З наступною доповіддю виступила Олена Івашина – начальник відділу навчання в ПУМБ і фахівець з більш ніж 10-ти річним досвідом в сфері HR! Її виступ був присвячений темі «Ефективність у навчанні: щоденні дії для досягнення результату». Ми поговорили про те, як будувати систему навчання під потреби бізнесу і бачення топ-менеджерів. Олена показала, яких результатів очікує бізнес від навчання і поділилася тим, як навчання допомагає підвищити результативність роботи співробітників.
Після невеликого відпочинку у вигляді перерви на каву, набравшись сил і підбадьорившись, ми приступили до наступних доповідей.
Почала Олеся Литвиненко – начальник відділу навчання та оцінки Watsons, спікер E-learning спільноти з темою, що набирає актуальності в Україні, «Маркетинг для просування навчального порталу». Олеся запропонувала учасникам подивитися на СДН як на продукт. Є 6 питань, на які потрібно відповісти для просування продукту.
Але ми зупинилися на двох основних – Хто наші клієнти? Для кого цей продукт? і Як наш продукт вирішує «біль» / потребу наших клієнтів? Позиціонування СДН повинно бути направлене на клієнта. Тому будь-яка ваша активність повинна відкривати продукт з іншого, нового боку, створювати його цінність, робити його цікавим і затребуваним.
Наступним виступив Олексій Корольков – генеральний директор компанії WebSoft. Олексій вже другий рік радує наших учасників своєю присутністю на конференції і своїми надзвичайно трендовими доповідями. Олексій презентував нам доповідь на тему «Тренди і технології для Digital HR».
Спікер розповів про нові технології, які дозволяють підвищити ефективність управління персоналом. Як відомо, технології змінюються швидше, ніж реальна продуктивність бізнесу. Адже цьому сприяє технологічний процес і соціальні зміни. Хочете дізнатися, що таке прийде в Digital HR? Слідкуйте за лідерами технологічної сфери, такими як Apple, Samsung, IBM. Доповідач показав, що нового нас чекає в підборі персоналу, в оцінці персоналу, формах навчання. І навіть познайомив учасників з такими термінами як “уберізація” і “роботизація”. Якби не обід, який вже був підготовлений, ми б спілкувалися з Олексієм до самого вечора 🙂
Після обіду ми почали з доповіді «Big Data в e-learning», з яким виступив Олександр Сліпець (Forward Bank). Олександр – керівник проектів і програм дистанційного навчання Forward Bank, фахівець з 10-ти річним досвідом роботи в сфері навчання персоналу, останні 5 років активно займається впровадженням E-learning і автоматизацією HR-процесів.
У своїй доповіді спікер розповів чому не можна називати будь-які дані Big Data. Олександр поділився своїм прикладом роботи з великим обсягом даних, коли Forward Bank змінив модель бізнесу і почав працювати за партнерською схемою. Також спікер допоміг учасникам розібратися в тому, які дані є у них в системі, і для чого вони потрібні. Ідентифікаційні дані про співробітника, дані активностей користувачів на порталі, контент системи навчання, системні дані, звіти за результатами навчання … Перевірте, чи всі дані Ви використовуєте у своїй роботі?
Наступним виступив Михайло Тустов – керівник відділу навчання та розвитку Академії ДТЕК.
Михайло – тренер з 15-ти річним досвідом. Гравець з 35-ти річним досвідом. Автор ігр: “Захисник корони», «Time to Cash», «Start Up IT», «Ораторій» та ін … Тема його доповіді звучала як: «Помилки при впровадженні гейміфікація. Як не зробити благо на шкоду?!».
Михайло вирішив піти, як кажуть, від зворотнього: розповісти про помилки при впровадженні гейміфікації, щоб допомогти нашим учасникам полегшити цей нелегкий процес. Залучити до процесу всіх було досить легко, адже спочатку ми провели бадьору розминку 🙂 Опитування в соц. мережах, активна бесіда з усіма учасниками, бонуси у вигляді корисної інформації. Отже, що для Вашої компанії гейміфікація, і чи є це помилкою? Нова іграшка керівника, добровільно-примусове залучення до процесу гейміфікації, складний функціонал – не єдині помилки. Завдяки спікеру, наші учасники зможуть зробити процес впровадження гейміфікації в своїх компаніях набагато легше.
Після цього ми перейши до доповіді на тему «Дизайн hr-порталу як інструмент підвищення ефективності e-learning», з яким виступила Лілія Снігур – фахівець з десятирічним досвідом у сфері корпоративного навчання, бізнес тренер, призер конкурсу CourseLab 2012 і спікер E-learning спільноти.
Доповідь виявивилась максимально корисною і цікавою, не дивлячись на деякі технічні складності. Спікер поділилася з нами своїм досвідом створення порталу, де ми розібрали концепцію, основні складові та функціонал порталу. Також ми поговорили про контент, який повинен наповнювати портал, і про те, наскільки необхідний аналіз порталу як і для розробників, так і для користувачів порталу.
З останньою доповіддю виступив Олександр Бичковський – керівник напрямку дистанційного навчання СК «УНІКА» з досвідом роботи з сфері дистанційного навчання більше 5 років. На конференцію Олександр підготував доповідь на тему «Досвід впровадження «Живих вебінарів» від UNIQA».
Спікер поділився досвідом створення та впровадження в своїй компанії вебінарів, які проводять самі ж співробітники. Олександр зазначає, що завдяки цьому проекту підвищився інтерес до навчання, є приємні бонуси, як і для тренерів, так і для слухачів. А чого варті листи про вебінари, оформлені в корпоративному стилі з музичним супроводом. Ну як тут не захочеться отримати нові знання?
На цій доповіді наша конференція добігла кінця. Підводячи підсумки, можна з упевненістю сказати, що день був неймовірно насиченим, повним цікавої інформації та нових знань. Тут кожен знайшов щось актуальне для себе, і ми безмежно раді, що нам вдалося досягти головної мети – створити майданчик для обміну досвідом серед фахівців.
Ми вдячні кожному учаснику за те, що були в цей день з нами і проявляли таку активність, усім спікерам за прекрасні доповіді, а нашим партнерам за підтримку і готовність внести свій вклад у розвиток HR сфери: генеральному HR партнеру Work.ua, а також Богуш Тайм , Бодо, ІнглішДом, Академії ДТЕК, HR Лізі, Асоціації українського бізнесу в Польщі.
Спасибі всім за теплі відгуки, за високу оцінку нашого заходу! Ми сповнені ідей щодо поліпшення і в наступному році переконаємо Вас, що це була далеко не межа 🙂
Слідкуйте за нашими новинами, щоб не пропустити наступні зустрічі. З питань співпраці, участі та бажання стати спікером звертайтеся:
(044) 502-13-08
www.coloris.com.ua